No Bullshit
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

No Bullshit

Att tiga är silver men snacka är guld!
 
HemHem  PortalPortal  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Toppförfattare
Trinkan
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
Himlafrost
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
Gaia80
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
hellbabe
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
Lanfear
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
freakout
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
Taz247
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
Oktober
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
elis
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
gizmoquack
Karibienkryss I_vote_lcapKaribienkryss I_voting_barKaribienkryss I_vote_rcap 
Vem är online
Totalt 1 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 1 gäst.

Inga

Flest användare online samtidigt: 15, den fre nov 14, 2008 3:01 pm
Senaste ämnen
» Privatkryss
Karibienkryss Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:41 am av Gäst

» Kryssnings tråden
Karibienkryss Icon_minitimetor nov 27, 2008 4:16 pm av Trinkan

» Karibienkryss
Karibienkryss Icon_minitimemån nov 24, 2008 10:52 pm av gizmoquack


 

 Karibienkryss

Gå ner 
+3
hellbabe
Gaia80
Trinkan
7 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 11:47 am

Vann en kryssning med royal carribbean för två personer och undrar om det finns ngn med intresse av att följa med på en sådan ev?
Till överst på sidan Gå ner
Gaia80
Tronarvinge
Gaia80


Antal inlägg : 427
Age : 43
Ort : Upplands Väsby
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 12:38 pm

Seriously? Cool Cool Congrats! king
Till överst på sidan Gå ner
hellbabe
Tronarvinge
hellbabe


Antal inlägg : 386
Age : 54
Ort : Sundbyberg
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 12:40 pm

Trinkan skrev:
Vann en kryssning med royal carribbean för två personer och undrar om det finns ngn med intresse av att följa med på en sådan ev?

Oj jättemegastort grattis Trinkan. Den personen du väljer att ta med dig ska väl vara en speciell person för dig.....eller!?

Jag tackar iallafall nej då jag inte tål sjön....grymt sjösjuk. Razz silent
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 12:43 pm

Tack! Nej så funkar inte jag, skulle lika gärna åka på sådant med en ny bekantskap om man bara har ngt gemensamt och då syftar jag inte på dejting utan bara att man kan ha trevligt tillsammans Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gaia80
Tronarvinge
Gaia80


Antal inlägg : 427
Age : 43
Ort : Upplands Väsby
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 12:44 pm

När ska resan gå av stapeln?
Till överst på sidan Gå ner
hellbabe
Tronarvinge
hellbabe


Antal inlägg : 386
Age : 54
Ort : Sundbyberg
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 12:47 pm

Trinkan skrev:
Tack! Nej så funkar inte jag, skulle lika gärna åka på sådant med en ny bekantskap om man bara har ngt gemensamt och då syftar jag inte på dejting utan bara att man kan ha trevligt tillsammans Smile

Jag menar att det måste väl som sagt vara någon du trivs med ja. Man kan ju inte bara fråga vem som helst. No
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 12:54 pm

inget datum bokat än utan det är lite som en De-lux version av en ålands-kryss.. 5dagar med helpension var det visst iaf..
Kruxet om man ser det så är att den utgår ifrån florida (eftersom det är där karibien är hehe) så jag bjuder gärna på kryssningen men resan dit får den som vill med stå för själv..
Och flera här känner ju mig mer eller mindre så dom som tror dom kan och vill tillbringa ngn vecka eller två med mig får gärna "ansöka" Smile Vill som sagt bara ha en skoj semester..
Till överst på sidan Gå ner
Himlafrost
Tronarvinge
Himlafrost


Antal inlägg : 452
Age : 52
Ort : Vara
Registration date : 08-11-15

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 1:00 pm

Trinkan skrev:
Vann en kryssning med royal carribbean för två personer och undrar om det finns ngn med intresse av att följa med på en sådan ev?

Wow!! Hur vinner man en sån!?! *grön av avund* What a Face
Till överst på sidan Gå ner
hellbabe
Tronarvinge
hellbabe


Antal inlägg : 386
Age : 54
Ort : Sundbyberg
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 2:29 pm

Så Trinkan du är en "kändis" här fast jag trodde du var en doldis. Har du träffat flera IRL här eller? cheers
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 2:58 pm

Himlafrost skrev:
Trinkan skrev:
Vann en kryssning med royal carribbean för två personer och undrar om det finns ngn med intresse av att följa med på en sådan ev?

Wow!! Hur vinner man en sån!?! *grön av avund* What a Face

Enkelt frostis, du köper en lght i vegas och betalar hushållningsavgiften i förskott så kommer du med i en utlottning om lite sådana här prylar... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 3:04 pm

haha nej inte så mycket irl än hell men pratar med flera på msn och tel mm så dom anser jag mig känna lite iaf Smile
Till överst på sidan Gå ner
Himlafrost
Tronarvinge
Himlafrost


Antal inlägg : 452
Age : 52
Ort : Vara
Registration date : 08-11-15

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 3:06 pm

Trinkan skrev:
Himlafrost skrev:
Trinkan skrev:
Vann en kryssning med royal carribbean för två personer och undrar om det finns ngn med intresse av att följa med på en sådan ev?

Wow!! Hur vinner man en sån!?! *grön av avund* What a Face

Enkelt frostis, du köper en lght i vegas och betalar hushållningsavgiften i förskott så kommer du med i en utlottning om lite sådana här prylar... Wink

Men yaowsa yaowsa!! Coolt med lgh där! Razz jag har tyvärr inte pengar till det än... queen
Till överst på sidan Gå ner
Gaia80
Tronarvinge
Gaia80


Antal inlägg : 427
Age : 43
Ort : Upplands Väsby
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 5:36 pm

Himlafrost skrev:
Trinkan skrev:
Himlafrost skrev:
Trinkan skrev:
Vann en kryssning med royal carribbean för två personer och undrar om det finns ngn med intresse av att följa med på en sådan ev?

Wow!! Hur vinner man en sån!?! *grön av avund* What a Face

Enkelt frostis, du köper en lght i vegas och betalar hushållningsavgiften i förskott så kommer du med i en utlottning om lite sådana här prylar... Wink

Men yaowsa yaowsa!! Coolt med lgh där! Razz jag har tyvärr inte pengar till det än... queen

Hehe, ja du Himla, det är du inte ensam om.. Vi får se till att vinna på lotto! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimelör nov 22, 2008 5:53 pm

Men nu går ni bakvägen tanterna.. Ni ska inte skaffa er pengar för att köpa er en lght där utan ni ska köpa en lght där för att få pengar till annat...
Lite räkneexempel.. inköpspris ca 1.5milj $ kapitalkostnad med 5.6%ränta är ca 84.000$
Dela det på 50veckor så får du 1680$
Medelhyresintäkten för en sådan lght är ca 2000$ vecka vilket ger att ni TJÄNAR ca 300$/vecka
eller 15000$ om året och får ha lght själv två veckor dessutom...
Till överst på sidan Gå ner
Himlafrost
Tronarvinge
Himlafrost


Antal inlägg : 452
Age : 52
Ort : Vara
Registration date : 08-11-15

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 3:40 am

Trinkan skrev:
Men nu går ni bakvägen tanterna.. Ni ska inte skaffa er pengar för att köpa er en lght där utan ni ska köpa en lght där för att få pengar till annat...
Lite räkneexempel.. inköpspris ca 1.5milj $ kapitalkostnad med 5.6%ränta är ca 84.000$
Dela det på 50veckor så får du 1680$
Medelhyresintäkten för en sådan lght är ca 2000$ vecka vilket ger att ni TJÄNAR ca 300$/vecka
eller 15000$ om året och får ha lght själv två veckor dessutom...

Hehe, smaaaart! geek Men man måste ju få lånet/ha pengarna för köpet först iaf.. scratch
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 7:21 am

True! men det är eg inte så stor skillnad mot att låna för att starta vilket företag som helst, man måste våga lite helt enkelt om man ska kunna vinna...
Men visst är det en stooor fördel om du kan stoppa in iaf 10-15% kontantinsats vilket i detta fallet är en ganska bra slant trots allt..
Till överst på sidan Gå ner
hellbabe
Tronarvinge
hellbabe


Antal inlägg : 386
Age : 54
Ort : Sundbyberg
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 8:11 am

Trinkan skrev:
haha nej inte så mycket irl än hell men pratar med flera på msn och tel mm så dom anser jag mig känna lite iaf Smile
'

Okej Trinkan men i min värld så "känner" man inte folk fullt ut förräns man träffats IRL. Man missar det viktigaste "språket" eller kommunikationen när man inte har IRL kontakt. För vi människor kommunicerar till största delen med kroppspråk mellan varandra talet och skriften är endast en liten del. Kan inte procentsatsen i huvudet men det är rätt höga siffror för kroppspråket.

Jag är överhuvudtaget faschinerad över hur många människor på nätet som helt godtrogen bjuder in okända människor till sitt hem och dyligt utan att veta ett skvatt om människan i fråga. Lite skrämmande om jag får säga vad jag tycker. Jag är själv restriktiv med att ta hem okända från nätet då jag själv haft en mördare som idag sitter på rättpsyk i min egen lägenhet utan att ha en minsta aning om vad för sjuk människa han var. (Dock hade han inte mördad ännu när vi umgicks men ändå! pale )
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 8:45 am

hellbabe skrev:
Trinkan skrev:
haha nej inte så mycket irl än hell men pratar med flera på msn och tel mm så dom anser jag mig känna lite iaf Smile
'

Okej Trinkan men i min värld så "känner" man inte folk fullt ut förräns man träffats IRL. Man missar det viktigaste "språket" eller kommunikationen när man inte har IRL kontakt. För vi människor kommunicerar till största delen med kroppspråk mellan varandra talet och skriften är endast en liten del. Kan inte procentsatsen i huvudet men det är rätt höga siffror för kroppspråket.

Jag är överhuvudtaget faschinerad över hur många människor på nätet som helt godtrogen bjuder in okända människor till sitt hem och dyligt utan att veta ett skvatt om människan i fråga. Lite skrämmande om jag får säga vad jag tycker. Jag är själv restriktiv med att ta hem okända från nätet då jag själv haft en mördare som idag sitter på rättpsyk i min egen lägenhet utan att ha en minsta aning om vad för sjuk människa han var. (Dock hade han inte mördad ännu när vi umgicks men ändå! pale )

Jag anser mig känna folk jag pratat med ett tag, kompis med dom jag umgås med irl och vän med nga få av dom..
Men vad gäller att bjuda hem folk så förstår jag att små späda tjejer/tanter oroar sig för att göra det men personligen så är jag inte direkt den som oroar sig för att ngt hemska ska hända mig och dessutom så anser jag att oddsen ärstörre att jag ska råka på en farlig person på jobbet eller på stan oändligt mycket större än att jag skulle råka bjuda hem den av misstag..
Till överst på sidan Gå ner
Himlafrost
Tronarvinge
Himlafrost


Antal inlägg : 452
Age : 52
Ort : Vara
Registration date : 08-11-15

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 10:20 am

På tal om att bjuda hem folk från nätet....

Jag vågar inte riktigt bjuda hem vem som helst jag heller även om jag är ganska orädd jämfört med det du förklarar Hellbabe.
Jag lär känna en person via nätet, sedan telefonen och sen träffas jag gärna på en neutral plats till att börja med. Man får ha lite säkerhetstänkande men jag tycker inte att man ska vara mer rädd för det än för att träffa gemene man från "riktiga livet". Smile
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 10:32 am

Himlafrost skrev:
På tal om att bjuda hem folk från nätet....

Jag vågar inte riktigt bjuda hem vem som helst jag heller även om jag är ganska orädd jämfört med det du förklarar Hellbabe.
Jag lär känna en person via nätet, sedan telefonen och sen träffas jag gärna på en neutral plats till att börja med. Man får ha lite säkerhetstänkande men jag tycker inte att man ska vara mer rädd för det än för att träffa gemene man från "riktiga livet". Smile

Låter som en bra inställning frostis..
Till överst på sidan Gå ner
Havsfröken
Medelklass
Havsfröken


Antal inlägg : 108
Age : 53
Ort : Nynäshamn
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Meeeeen hallååå!   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 10:55 am

Men är det verkligen ingen som vill åka gratis på caribienkryssning med Trinkan?
Jag hade åkt bums om jag vart singel. What a Face
Till överst på sidan Gå ner
Oktober
Antagen
Antagen
Oktober


Antal inlägg : 315
Age : 39
Ort : Stockholm
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 11:18 am

Så...vem ska me? queen
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst
avatar



Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 11:52 am

men jag hade lätt följt me om jag bara haft råd att åka till florida...haha.....
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 12:49 pm

Hehe ja vem åker med ja...
Lite roligt hur svårt det kan vara att ge bort ngt eg Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gaia80
Tronarvinge
Gaia80


Antal inlägg : 427
Age : 43
Ort : Upplands Väsby
Registration date : 08-11-14

Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitimesön nov 23, 2008 3:32 pm

Det ÄR onekligen frestande, om man kan skrapa ihop till flygbiljetten dit och hem...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Karibienkryss Empty
InläggRubrik: Sv: Karibienkryss   Karibienkryss Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Karibienkryss
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
No Bullshit :: FEST!! :: Kryssning-
Hoppa till: