| Kryssnings tråden | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
red_danger
Antal inlägg : 12 Age : 37 Ort : södertälje Registration date : 08-11-18
| Rubrik: Kryssnings tråden lör nov 22, 2008 10:43 am | |
| Tänkte att i och med att dessa trådar var så väldigt populära förut så kan vi ju pröva här också, vet dock inte om den passar under planerade fester men det får vi stå ut med vi har iaf förbokat en kryss 30/1 tack vare att vi, liksom många andra har blivit erbjudna en gratis kryssning genom ica eller ikea family. detta gäller en "2 kvällar ombord 1 dag iland"-kryssning till helsingfors med viking line. och man behöver inte betala förrän i terminalen!!! (om man nu tar ngt tilläg som kostar dvs) vore ju kul om flera slumpmässigt hamnade på samma båt eftersom vi hade det så himla trevligt sist annars kanske ni har egna förslag också kram/ red_danger | |
|
| |
Trinkan Tronarvinge
Antal inlägg : 558 Age : 46 Ort : Karlstad Registration date : 08-11-13
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden lör nov 22, 2008 11:39 am | |
| Skulle gärna kunna åka på kryssning men dels har jag ingen sådan inbjudan och dels är det inte så roligt att åka "ensam" men kommer det fler som är intresserade så är jag det med | |
|
| |
hellbabe Tronarvinge
Antal inlägg : 386 Age : 55 Ort : Sundbyberg Registration date : 08-11-14
| |
| |
Dearhunter Tjänare
Antal inlägg : 48 Age : 57 Ort : Stockholm Registration date : 08-11-14
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden ons nov 26, 2008 10:18 am | |
| Kom inbjudan från ICA i medlemsbonus tidningen ? Jag kanske ska rota igenom högen med gamla tidningar i så fall. | |
|
| |
hellbabe Tronarvinge
Antal inlägg : 386 Age : 55 Ort : Sundbyberg Registration date : 08-11-14
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden tor nov 27, 2008 5:52 am | |
| Men såna där kryssningar är ju så vansinnigt billiga ändå så det behöver ju inte kosta mera än en vanlig utekväll på land. | |
|
| |
Oktober Antagen
Antal inlägg : 315 Age : 40 Ort : Stockholm Registration date : 08-11-14
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden tor nov 27, 2008 6:29 am | |
| kryssningar är svindyrt oftast, och jättesvårt att få platser. jag och busfia bokade sista minuten och hade bara tur. om jag exempel går in o kollar nu va de ska kosta om två veckor får jag upp alternativ på en summa på 1500 | |
|
| |
Trinkan Tronarvinge
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden tor nov 27, 2008 1:40 pm | |
| - Oktober skrev:
- kryssningar är svindyrt oftast, och jättesvårt att få platser.
jag och busfia bokade sista minuten och hade bara tur. om jag exempel går in o kollar nu va de ska kosta om två veckor får jag upp alternativ på en summa på 1500 Prec vad jag menar oktober, int för at jag ärligt kan säga att jag har ngt emot att betala 1500 men sätter man det i relation till att man får en hel vecka på Sharm El Sheikh för 1499 ink flyg så blir det inte riktigt rätt tycker jag.. | |
|
| |
anneliesb
Antal inlägg : 16 Ort : Tyresö Registration date : 08-11-13
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden tor nov 27, 2008 3:18 pm | |
| Erbjudandena i fråga finns på Vikinglines hemsida | |
|
| |
Trinkan Tronarvinge
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden tor nov 27, 2008 4:16 pm | |
| Ahh! vad bra Ann, då behövs bara ngt dussin folk som vill åka.. jag är intresserad | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Kryssnings tråden | |
| |
|
| |
| Kryssnings tråden | |
|