No Bullshit
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

No Bullshit

Att tiga är silver men snacka är guld!
 
HemHem  PortalPortal  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Toppförfattare
Trinkan
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
Himlafrost
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
Gaia80
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
hellbabe
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
Lanfear
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
freakout
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
Taz247
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
Oktober
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
elis
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
gizmoquack
Kryssnings tråden I_vote_lcapKryssnings tråden I_voting_barKryssnings tråden I_vote_rcap 
Vem är online
Totalt 1 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 1 gäst.

Inga

Flest användare online samtidigt: 15, den fre nov 14, 2008 3:01 pm
Senaste ämnen
» Privatkryss
Kryssnings tråden Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:41 am av Gäst

» Kryssnings tråden
Kryssnings tråden Icon_minitimetor nov 27, 2008 4:16 pm av Trinkan

» Karibienkryss
Kryssnings tråden Icon_minitimemån nov 24, 2008 10:52 pm av gizmoquack


 

 Kryssnings tråden

Gå ner 
+2
Trinkan
red_danger
6 posters
FörfattareMeddelande
red_danger

red_danger


Antal inlägg : 12
Age : 37
Ort : södertälje
Registration date : 08-11-18

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimelör nov 22, 2008 10:43 am

Tänkte att i och med att dessa trådar var så väldigt populära förut så kan vi ju pröva här också, vet dock inte om den passar under planerade fester men det får vi stå ut med

vi har iaf förbokat en kryss 30/1 tack vare att vi, liksom många andra har blivit erbjudna en gratis kryssning genom ica eller ikea family.
detta gäller en "2 kvällar ombord 1 dag iland"-kryssning till helsingfors med viking line.
och man behöver inte betala förrän i terminalen!!! Cool
(om man nu tar ngt tilläg som kostar dvs)

vore ju kul om flera slumpmässigt hamnade på samma båt eftersom vi hade det så himla trevligt sist

annars kanske ni har egna förslag också

kram/
red_danger
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nogg.se/kwackie
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimelör nov 22, 2008 11:39 am

Skulle gärna kunna åka på kryssning men dels har jag ingen sådan inbjudan och dels är det inte så roligt att åka "ensam" men kommer det fler som är intresserade så är jag det med Smile
Till överst på sidan Gå ner
hellbabe
Tronarvinge
hellbabe


Antal inlägg : 386
Age : 54
Ort : Sundbyberg
Registration date : 08-11-14

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimeons nov 26, 2008 3:27 am

Trinkan skrev:
Skulle gärna kunna åka på kryssning men dels har jag ingen sådan inbjudan och dels är det inte så roligt att åka "ensam" men kommer det fler som är intresserade så är jag det med Smile

Vad menar du med inbjudan Trinkan? Det är ju bara att dra ihop ett gäng och boka biljett och åka. lol!
Till överst på sidan Gå ner
Dearhunter
Tjänare
Dearhunter


Antal inlägg : 48
Age : 57
Ort : Stockholm
Registration date : 08-11-14

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimeons nov 26, 2008 10:18 am

Kom inbjudan från ICA i medlemsbonus tidningen ? Jag kanske ska rota igenom högen med gamla tidningar i så fall.
Till överst på sidan Gå ner
hellbabe
Tronarvinge
hellbabe


Antal inlägg : 386
Age : 54
Ort : Sundbyberg
Registration date : 08-11-14

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimetor nov 27, 2008 5:52 am

Men såna där kryssningar är ju så vansinnigt billiga ändå så det behöver ju inte kosta mera än en vanlig utekväll på land. geek
Till överst på sidan Gå ner
Oktober
Antagen
Antagen
Oktober


Antal inlägg : 315
Age : 39
Ort : Stockholm
Registration date : 08-11-14

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimetor nov 27, 2008 6:29 am

kryssningar är svindyrt oftast, och jättesvårt att få platser.
jag och busfia bokade sista minuten och hade bara tur.
om jag exempel går in o kollar nu va de ska kosta om två veckor får jag upp alternativ på en summa på 1500
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimetor nov 27, 2008 1:40 pm

Oktober skrev:
kryssningar är svindyrt oftast, och jättesvårt att få platser.
jag och busfia bokade sista minuten och hade bara tur.
om jag exempel går in o kollar nu va de ska kosta om två veckor får jag upp alternativ på en summa på 1500

Prec vad jag menar oktober, int för at jag ärligt kan säga att jag har ngt emot att betala 1500 men sätter man det i relation till att man får en hel vecka på Sharm El Sheikh för 1499 ink flyg så blir det inte riktigt rätt tycker jag..
Till överst på sidan Gå ner
anneliesb

anneliesb


Antal inlägg : 16
Ort : Tyresö
Registration date : 08-11-13

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimetor nov 27, 2008 3:18 pm

Erbjudandena i fråga finns på Vikinglines hemsida Smile
Till överst på sidan Gå ner
Trinkan
Tronarvinge
Trinkan


Antal inlägg : 558
Age : 45
Ort : Karlstad
Registration date : 08-11-13

Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitimetor nov 27, 2008 4:16 pm

Ahh! vad bra Ann, då behövs bara ngt dussin folk som vill åka.. jag är intresserad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kryssnings tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Kryssnings tråden   Kryssnings tråden Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Kryssnings tråden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
No Bullshit :: FEST!! :: Kryssning-
Hoppa till: